Vinted Back-to-school promó

+15% grátisz, és régiós "media-first" lehetőség a konverziós formátummal 💥

Augusztus–szeptember a Vinted csúcsszezonja: a vásárlók visszatérnek a nyaralásból, készülnek az iskolára, és felfrissítik a ruhatárukat, mindezt árérzékenyen és fenntartható módon. Ez az az időszak, amikor a vásárlási szándék találkozik a konverzióval. 


A promóció részletei:

  • +15% grátisz minden Back-to-School kampányra

  • új ‘Checkout Ad’ – egy “media-first” formátum a régióban, amely konverziós célokat támogat, A hirdetés közvetlenül a vásárlást követően, a kilépési oldalon jelenik meg ekkor a felhasználó aktív, figyelme fókuszált, ideális akár promóciókhoz is

  • más piacokon mért adatok alapján akár 4%-os CTR%, kb. 100e várható átkattintás

  • napi “Takeover” lehetőség kb. 4,5 millió megjelenéssel, 100% share-of-voice-szal

A Vinted ideális médiafelület:

  • Bankoknak és fintech cégeknek (diákokat vagy tudatos vásárlókat célzók)

  • Iskolai tech és kiegészítők

  • Háztartási FMCG termékek

  • Fenntartható vagy körforgásos gazdasági márkák

  • Telekommunikáció, e-kereskedelmi tesztek, előfizetéses modellek, szórakoztató tartalmak

  • Akár OTC termékek

Miért érdemes a Vinted Ads-ben gondolkodni?

  • 2 millió havi felhasználó

  • Vásárlási szándékkal érkező, aktív főképp női közönség, nem csak passzív böngészők - főbevásárlók

  • Online retail media felület alacsony hirdetési zajjal, ez “az új marketplace”

  • szépen elkülöníthető audience-ek (moms, gen-z, travellers, dog lovers, luxury, home)

  • 15% gratis biztosítunk minden back-to-school és egyéb Vinted kampányhoz

*📅 A kampányokat szeptember 15-ig kell megrendelni a promóció aktiválásához. 😉

Ha érdekes, írj kedvenc Madhouse-os account managerednek, és hozzuk ki együtt a legtöbbet ebből a szezonból! 😉

Vadi új Vinted prezi itt található.