Vinted Back-to-school promó
+15% grátisz, és régiós "media-first" lehetőség a konverziós formátummal 💥
Augusztus–szeptember a Vinted csúcsszezonja: a vásárlók visszatérnek a nyaralásból, készülnek az iskolára, és felfrissítik a ruhatárukat, mindezt árérzékenyen és fenntartható módon. Ez az az időszak, amikor a vásárlási szándék találkozik a konverzióval.
A promóció részletei:
+15% grátisz minden Back-to-School kampányra
új ‘Checkout Ad’ – egy “media-first” formátum a régióban, amely konverziós célokat támogat, A hirdetés közvetlenül a vásárlást követően, a kilépési oldalon jelenik meg ekkor a felhasználó aktív, figyelme fókuszált, ideális akár promóciókhoz is
más piacokon mért adatok alapján akár 4%-os CTR%, kb. 100e várható átkattintás
napi “Takeover” lehetőség kb. 4,5 millió megjelenéssel, 100% share-of-voice-szal
A Vinted ideális médiafelület:
Bankoknak és fintech cégeknek (diákokat vagy tudatos vásárlókat célzók)
Iskolai tech és kiegészítők
Háztartási FMCG termékek
Fenntartható vagy körforgásos gazdasági márkák
Telekommunikáció, e-kereskedelmi tesztek, előfizetéses modellek, szórakoztató tartalmak
Akár OTC termékek
Miért érdemes a Vinted Ads-ben gondolkodni?
2 millió havi felhasználó
Vásárlási szándékkal érkező, aktív főképp női közönség, nem csak passzív böngészők - főbevásárlók
Online retail media felület alacsony hirdetési zajjal, ez “az új marketplace”
szépen elkülöníthető audience-ek (moms, gen-z, travellers, dog lovers, luxury, home)
15% gratis biztosítunk minden back-to-school és egyéb Vinted kampányhoz
*📅 A kampányokat szeptember 15-ig kell megrendelni a promóció aktiválásához. 😉
Ha érdekes, írj kedvenc Madhouse-os account managerednek, és hozzuk ki együtt a legtöbbet ebből a szezonból! 😉
Vadi új Vinted prezi itt található.